Hans-Inge.reismee.nl

Onze reis naar Thailand en Cambodja van 8 November tot 4 December 2009

Lieve allemaal,

Vandaag toch maar besloten om van onze reis een weblog te gaan bijhouden.

Plannen maken, route uitstippelen, guesthouses uitzoeken en eventueel vast een en ander boeken. Leuk werk om alles uit te zoeken en ik kom steeds meer leuke dingen tegen!

Onze voorlopige route ( er kan natuurlijk altijd nog vanaf geweken worden!) wordt :

Bangkok-Phnomh Penh-Siem Riep-Battambang-Bangkok-Krabi (onder andere AO Nang beach, Railey beach en Ko Lanta ) - Bangkok.

Nog even aftellen en we mogen weer, spannend!

We vinden het leuk om ook af en toe wat van jullie te lezen!

xxxxxxx Hans en Inge

Reacties

Reacties

Connie

Helemaal leuk, ga jullie volgen!!!

Sandra

Hoi Inge en Hans,
alvast hele goede reis gewenst. Zal af en toe even komen lezen wat jullie allemaal meemaken.
lieve groetjes Sandra en alle mannen.

margreet stigter bos

hoi hans en inge
een hele fijne vakantie toegwenst van henny en mij
groetjes henny en margreet

Karen

Gezellig, wij lezen wel mee hoor! Doen we net alsof we zelf op vakantie zijn en het allemaal zelf beleven, terwijl we toch hier in dit koude kikkerlandje zitten.

Héél véél plezier!

Groetjes, Ed en Karen

fam.y banning

een geweldig idee kunnen we jullie volgen op deze reis.
Zoals iedereen wensen we jullie een fijne reis en veel verslagen naar de familie en vrienden.

liefs ma en pa

Cindy

wat crea bea zeg, wist niet dat je zo handig was, maar wel leuk om het zo te volgen.
Gr. je schoonzus

yvonne

nou,dan zal ik ook jullie maar gaan volgen,niet jou hoor inge maar hans.nou tot gauw yvonne.

Fré en Marianne

Wat een goed idee! We gaan jullie zeker volgen, wie weet worden we ook enthousiast. Als we elkaar niet meer spreken voor de vakantie, dan alvast een heel goede reis en leuke vakantie gewenst.

Groetjes Fré en Marianne

José en Gert

Hoi Hans en Inge, Wat een verrassing jullie weblog, maar helaas ik denk dat we hem pas later kunnen lezen, daar wij zelf as. woensdag voor 4 weken naar Patagonië vertrekken. Dus een hele andere kant op dan jullie. Wij wensen jullie een hele mooie reis en moeten later maar eens verhalen en foto's uitwisselen. groeten José en Gert.

margreet en henny

hoi hans en inge is het daar lekker warm hier is het klote weer het regen weer eens maar ja ik zit toch binnen ik hoop dat je heel veel gaat zien groetjes henny en margeet

gerwin en wil

hoi hans en inge,zo te zien hebben jullie het goed naar je zin,lekker goedkoop zie ik,goeie reis verder

hannie koning

hoi hans en inge,
leuk om jullie zo te volgen,geniet maar lekker en ik kijk uit naar het volgende verhaal.
grt jan en hannie

Rens

hoi Hans en Inge,
ik mis jullie wel, en Gerrit ook
nog fijne vakantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!