Hans-Inge.reismee.nl

Railey Beach

Zaterdag 28-11

Vanmorgen met de boot van 8.30 naar Railey Beach. Vlakbij de kust moesten we overstappen in een longtailboot want de boot kon niet aanleggen. Raileybeach stond vroeger bekend als de backpackersplek van Thailand, maar dat is op Railey west wel aardig over. Het 1e hotel begon met kamers tot 150 eurro????, het 2e met 80 Euro?? Komt ook door het prachtige strand.

We zijnnaar Railey oost gelopen ( een tussendoor paadje van 10 min.lopen van het ene naar het andere strand) Hier zijn wel de goedkopere en hele gezellige kamers. We zitten nu in YaYa resort,dat bestaat uit grote huizen met kamers, drie verdiepingen met grote veranda's en een groot restaurant vanbamboe beneden aande zee. Het enige nadeel van het strand is dat het vrij modderig is en niet echt mooi dus voor het strand moeten we naar Railey west lopen.

Aan het strand in de zon liggen is trouwens niet te doen, het is tegen de 40 graden en bloedheet.

Op Railey beach doen ze veel aan rotsbeklimmen, er staan een aantal grote kliffen op het strand. Wel een prachtig gezicht om te zien maar daar wagen we ons toch maar niet aan.

Verder is dit een erg relaxed stukje Thailand. Railey ligt aan het vasteland maar je kunt er door de bergen niet met een auto komen dus je hebt een beetje een eiland gevoel.

Maandag gaan we met de Longtailboot naar Ao Nang beach voor nog 2 nachten. We weten niet hoe laat want de boten wachten tot ze 8 mensenhebben en dan gaan ze weg. Als je perse gelijk weg wilt moet je voor 8 man betalen en kun je meteen weg. Misschien boeken we in Ao nang nog een snorkeltrip, die zijn hier altijd leuk en je gaat naar prachtige strandjes.

2 dec.vliegen we naar Bangkok, dan daar nog 1 nachtje!

Het schiet nu alweer aardig op,al hebben we het idee dat we al veel langer weg zijn door alles wat we doen en zien. Je moet echt wel bijhouden wat je doet want anders weet je het 2 dagen later al niet meer.

Groetjes weer van ons en blijf nog even reageren, errug leuk om iedere keer weer te lezen!!!

xxxx Hans en Inge

ingrid en peter

ze weten de prijzen dus ook al aardig te vinden waar het toeristisch is he, nou hier is het nog steeds hetzelfde weer, koud regen en wind dus ach 40 graden op het strand klinkt zo'n straf nog niet dan.
Veel plezier de laatste dagen

Connie

Jullie hebben het nog heeeerlijk zo te lezen, ben benieuwd naar jullie foto's!! Wij zitten volgend jaar 1 week in Krabi, zal 7 dagen Ao-nang te lang zijn?? Jullie kunnen het weten! Ha,ha! Ben al een beetje hotelletjes aan het zoeken/boeken...
Veel plezier nog, en nog lekker genieten de laatste week!! Hier is het nog steeds petweer!

Jet

Kwijl kwijl, heerlijk om te lezen allemaal. Ik denk dat we bij jullie langs wippen voor advies voor onze eerste trip naar Thailand!

henny en margreet

hoi hans en inge
nog een klein weekje en dan komen jullie weer thuis nouw nog een paar leuke dagen en tot zaterdag dan maar groetjes henny en margreet

Edo

Je kon altijd nog een modder gevecht houden...
Jeetje die prijzen lopen wel heel erg ver uit één.

Goede reis terug.

Herman Banning

Hoi Hans en Inge,
Weer erg leuk om te lezen. En maar klagen over het weer. Je zult er wel weer naar terug verlangen als je binnenkort hier weer terugkomt in de regen en de kou. Nog een fijn ne voortzetting van jullie reis en O ja, mijn e-mailadres is veranderd in: h.banning@aol.nl

yvonne

he al bina weer over die vakantie maar wat heb je veel gezien,zeg erg leuk,maar goed dat je zo op de hoogte bent van alle weetjes,wij hadden al in een duur hotel gezeten.nou tot hoors kus yvonne

Fré en Marianne

Hai Hans en Inge,
Weer erg genoten van alle verhalen nu de foto's nog, maar dat komt later wel. Voor jullie is het nu bijna afgelopen dus geniet nog even en dan een goede reis terug naar ons koude kikkerlandje. We contacten binnenkort wel even.
Liefs, Fré en Marianne