Hans-Inge.reismee.nl

Nog 1 dagje!!!

Bijna is het zover, en gaan we weer naar het vertrouwde Thailand!

Vandaag nog alle laatste dingetjes doen, kleding, toiletspullen en losse dingen klaarleggen en dan pakken we het in 1 keer in.Moet lukken in 1 tas, we gaan uit van 15 kilo samen maar het zal wel wat meer worden ben ik bang! De binnenlande vlucht op 12 nov. naar Phnomh Penh in Cambodja heeft als bagagevoorschrift 15 kg. p/p, maar aangezien we maar 1 tas meenemen moet het toch echt daar in! Dan toch maar een kleine extra tas meenemen?????

Verder hadden we een aantal spullen die we mee wilde nemen voor een wees/kindertehuis in Cambodja , maar we hebben toch maar besloten om dat terplekke te gaan kopen. Scheelt in gewicht en je stimuleerd er ook de plaatselijke bevolking weer mee.

Vanavond nog een etentje en morgenochtend om half 11 gaan we richting Schiphol, waar we om 14.25 vertrekken met China Airlines naar Bangkok. Het tijdsverschil is 6 uur vooruit en het is ong. 11 uur vliegen dus komen we er rond 7 uur s'morgens aan. Daar worden we opgehaald en naar het Twin Towers hotel gebracht.

De temperatuur ligt er nu zo rond de 32 gr. dus heerlijk!

Tot over een maand allemaal, het volgende berichtje zal wel vanuit Bangkok komen.

We vinden het ook leuk om wat berichtjes van julie te krijgen onderweg!

Liefs Hans en Inge

Laughing

Jet

nou ik ben jaloers hoor! Heeeeeeel veel plezier jullie en ik ben benieuwd naar je verhalen! Erg leuk om te volgen, dan reis ik toch een beetje mee :-)

Lien

Heeeeerlijk, geniet ervan!!!
Hier valt het met bakken naar benee...
Zal jullie blog bijhouden!
Liefs Lien

Mabelle

Beste Inge en Hans, heel heel veel plezier in Thailand en Cambodja, hartelijke groet, mabelle

ingrid

hoi hans en inge, ik krijg net de link binnen en ik ga hem zeker elke keer lezen hoor je hebt er hard aan gewerkt, hij ziet er erg leuk uit hier hoor, het is hardstikke slecht weer, veel regen enzo, geniet maar en we volgen jullie

Connie en Dirk

Heeeeeeeeel veel plezier!!!!!

berend en miranda

hey hans en inge,
heel veel plezier en geniet ervan.
kom heelhuids weer thuis. Ik ga jullie volgen.
liefs en goede reis.xxx

Edo

Jullie hebben het verdient... geniet ervan

Corrie & Menno

Heel veel plezier daar in het verre oosten. Geniet ervan en maak ajb weer van die prachtige foto's waar we allemaal dan van kunnen genieten.
Dikke kus van ons