Hans-Inge.reismee.nl

Eerste dagen Bangkok

Hallo allemaal,

Hier even een eerste verhaaltje vanuit BKK, 12 uur s'avonds.

De vlucht was prima, alleen bijna niet geslapen. We werden opgehaald en naar hotel Twin Towers gebracht, een prachtig hotel iets buiten het centrum. Even geslapen en daarna de fietstocht van Co van Kessel geboekt voor over 2 dagen. Deze hebben we 4 jaar geleden ook gedaan en was geweldig.Toen naar Kao San Road gegaan, de Backpackersstraat van BKK.Bij 2 guesthouses gekeken voor als we nog 1 nacht in BKK komen tussendoor .

Hans had ook z'n eerste massage al te pakken en ik een pedicure. Kost hierallemaal zeer weinig ,en het eten nog minder.........

S'avonds een heerlijke gele curry gegeten voor 80 Bath ( Euro 1,90) Daarna terug naar Hotel en slapen!!!!

Dinsdag 10-11

Klaarwakker om 3 uur! Gelukkig daarna nog wel even in slaap gevallen. Lekker even een paar uur bij het zwembad gelegen. Veel dingen hebben we al gezien in BKK dus we gaan het lekker rustig aan doen. Bij het zwembad Marc ontmoet die alleen aan het reizen is.

's middags met z'n drieen naar het GrandPalace gegaan, prachtig met een hoop Kitch, bladgoud en helemaal over de top, maar dit moet je gezien hebben in BKK.

Het was er onwijs heet( de temp. is rond de 35 gr.) en toen we buiten kwamen werd ik helemaal niet lekker( goed beroerd dus!) Even later ging het wel weer, bij een stalletje wat gegeten en daarna had ik het weer. Waarschijnlijk last gehad vd warmte en veel te laat gegeten. Ook loop ik steeds met hoofdpijn.

We zijn maar terug gegaan naar het hotel, een paar uur geslapen en s'avonds in het hotel gegeten en een massage gedaan( heerlijk, knap je goed van op dus! )

Woendag 11-11

Ik voel me vandaag weer helemaal nieuw, geen hoofdpijn of beroerd meer .

5 uur eruit ( ja het blijft vakantie!! ) 6 uur onbijt en 1/2 7 met de taxi naar het beginpunt voor de fietstocht. We hebben een leuk groepje van 5 nederlanders en 2 japanse meisjes.

5 uur fietsen, 2 boottrips met de longtailboot, lunch en drinkstops onderweg. Dwars door Chinatown, bij de mensen door de keuken, paadjes van 40 cm, Door het groene gedeelte van BKK, het was super! Daarna nog een uurtje door Chinatown gewandeld en terug naar het hotel, uurtje zwemmen en 2 uurtjes geslapen.

Nu zitten we dus op Soi Rambuttri, een straat net als Kao San Road, vol guesthouses, eettentjes , barretjes ect,. Net gegeten met z'n 5en ( Marc en 2 vrienden van hem die net zijn aangekomen.)

Morgenmiddag vliegen we om 3 uur naar Cambodja ( Phnomh Penh) en zitten daar in Okay Guesthouse.

Daarna is alles open want in Zuid Thailand schijnt het weer erg slecht te zijn. We denken erover om Laos erbij te gaan doen of naar Surin waar een olifanten feest is en daarna naar Ko Chang, een eiland onder Cambodja en bij de Thaise grens, dus wie weet???????

Alles gaat hier verder lekker, het weer is heet, maar ondanks dat BKK natuurlijk bekend is genieten we er wel weer van, al maakt het nu veel minder indruk dan de 1e keer,

veel liefs en wordt vervolgd.

Hans en Inge

Sandra

Leuk om te lezen Ing waar jullie zijn en wat jullie doen. Moeilijk voor te stellen dat jullie zover weg zijn. Hier is het regenachtig weer en vanavond St. Maarten. 11 november is de dag, dat ons lichtje branden mag!
groetjes San

Jet

Zat al vol spanning te wachten op je eerste verhalen. Gek idee hoor dat je helemaal daar bent en dat het lekker weer is!
Doe rustig aan en geniet zoveel je kan!

ingrid

lekker herkenbaar, dat fietsen met Co en de Kao San Road, gelukkig ben je niet echt ziek geworden veel plezier nog en groetjes aan hans

berend en miranda

hey dat klinkt goed zeg. Heel veel plezier vanuit het regenachtige driebergen.
liefs en tot snel
xx

corina

Zozo klinkt geweldig.
alles wat ik lees.
geniet er van en tot het volgende verhaal.
ben erg benieuwd.

groetjes en xxx corina

fam.banning

Fijn te lezen dat jullie het weer zo naar je zin hebben
Wat het weer betreft kunnen jullie maar beter daar blijven want hier is de natte moesson begonnen
Leuk verslag en we kijken weer uit naar de volgende
liefs ma en pa

Karen

Ben zo jaoers!!!! Maar ach, wij hebben het ook heerlijk met het weer hier. De hond uitlaten en zeiknat terugkomen, boodschappen doen en zeiknat terugkomen, wie wil er nu in Thailand zitten?

Heel veel plezier :)

Ed en Karen

Cindy

Hey jullie daar in het verre weg.
Wat leuk om het allemaal te lezen, kan het bijna niet voorstellen dat het daar zo warm is. Hier regent het en is =/- 13 graden. Maar voor de tijd van het jaar wel warm natuurlijk.
Ik ben vandaag jarig dus neem maar een lekker toetje na het eten om het te vieren.

Oke heel veel plezier verder en zie de rest van de verhalen tegemoet.

-xxx-

margreet en henny

hoi hans en inge
ik heb het verslag gelezen jullie hebben al veel gedaan
nouw nog veel plezier en tot schrijfs groetjes henny en margreet

Cindy Stigter

Leuk om alles zo te volgen, met ons en Gerrit gaat alles goed. Hij roept me iedere ochtend.
Veel plezier de komende tijd en we blijven jullie volgen.
oh ja... lekker belangrijk, we vieren Sint bij ons maar doen geen lootjes. Als ieder nu wat voor zijn partner koopt dan krijgt iedereen een kadootje en is het voor Rens ook nog aannemelijk. Bon prix nog niet geweest.
Groetjes Cindy en dikke kus van Rens
oh ja... ook maar de groeten van Johan en Daan

yvonne ivens

hoi, nou het is erg gezellig zo telezen en jullie hebben al veel leuke dingen gedaan en mensen ontmoet.hier is natas geveld door de mexicaanse griep,maar ze begint al weer beter teworden hoor ze heeft alweer praatjes.maar ze heeft wel heel hoge koorst gehad.ze was soms heel de weg kwijt,maar nu is alles weer top.dus veel plezier jullie en tot hoors. dikke kus yvonne

natascha

leuk hoor dat je het naar je zin heb. gr. natas en macie en yvon

marijke altena

geweldig om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie reis.
ali en johan zijn zaterdag bij mij dus ook leuk heel veel plezier en geniet an al hei mooie gr marijke

ilona

zo zag het net pas tof hoor.heerlijk daar zo warm.ik ben hier stront verkouden en niet fit maar we gaan het weekend weg dus ff volhouden,stuur een beetje warmte hier heen .of zo'n massage.nou geniet en veel plezier .ilona en de mannen.

Diana

Hoi nichie en Hans,

Volgens mij gaan jullie nog een hele mooie vakantie tegemoet.
Leuk om jullie verhalen te lezen en waar blijven de foto's???
Wij wensen jullie nog een hele mooie vakantie en geniet vooral.
Groetjes van Bert en Diana