Hans-Inge.reismee.nl

Angkor wat-Siemriep

Vandaag een vroeg dagje. Om half 4 eruit en om half 5 worden we opgehaald door de tuktuk om naar de tempels van Angkor Wat te gaan en de zonsopgang te bekijken. we zijn gaan zitten bij de vijver voor Angkor wat waar de tempel in het water schijnt en je een prachtig uitzicht hebt. Kopje thee voor 1 dollar en een gratis stoel erbij. En denk nu niet dat wij de enige zijn, er waren gewoon een man of honderd.

De mooie zonsopgang zoals wij gehoord hadden met kleuren in paars en oranje ect hebben we helaas niet gezien door de bewolking.Verder was het uitzicht zo vroeg wel prachtig.

Daarna naar de tempels Bayon ( met de gezichten) en Ta Promh ( van de film Tomb Raider) geweest. Vooral Ta Promh is prachtig, de hele tempel is overwoekersd door de jungle en grote bomen met onwijze boomwortels kronkelen door de gebouwen heen. Heel apart om te zien.Verder hebben we nog wat kleinere tempels bezocht en Bantaey Srei, 15 km verder, en toen hadden we wel weer genoeg stenen gezien.Nog een lunch onderweg, weer met heerlijk Cambodjaans eten, en s'middags lekker zwemmen bij het hotel.

In het hotel nog een nachtje bjgeboekt en de boottrip geregeld naar Battambang voor over een paar dagen. Dat wordt 6 uur op de dak van een boot over het Tone saple meer.Schijnt een prachtige tocht te zijn. ook het hotel in Battambang geboekt via de receptie, errug makkelijk!

's avond hebben we ons gewaagd aan de Cambodjaanse Barbeque, met Slang,Krokodil,Kip,Inktvis. Was best goed maar geef mij toch maar de curry's en rijstgerechten.

margreet en henny

was de krokodil lekker is dat vlees niet taay of gaat het wel nouw hier is het nog steeds koud maar vandaag is het droog ik ga straks weer naar me werk het is er erg lachen met de meiden heb het erg naar me zin groetjes henny en margeet

Fré en Marianne

Hallo vakantiegangers, alles goed zo te zien. Ik ben er maar even voor gaan zitten, het is tot nu toe een heel verhaal maar erg leuk om te lezen (je bent daar wel goed in). Zoals je het allemaal beschrijft missen we wel wat, het landschap de bezienswaardigheden, de mensen, we krijgen zo wel een goede indruk. Het eten en het afdingen is net wat voor Fré.
Nog veel plezier verder, we blijven jullie volgen.
Groetjes, Fré en Marianne

fam.banning

windkracht 9 op woensdagochtend met fikse buien.
kunnen jullie daar niet een lodge beginnen en pa en ma uitnodigen van september t/m april dan zijn we daar vanaf. Wij zijn wel benieuwd naar het aantal fotos en onze schatting is ongeveer 2500.
Nog veel plezier en hou het heel. liefs pa en ma

ingrid en peter

als ik dit allemaal lees krijg ik weer ontzettend zin om ook weg te gaan hoor, die tempels zullen best wel heel indrukwekkend geweest zij en al dat bijzondere eten, je hebt straks echt weer iets om op terug te kijken. Nog veel plezier met varen he, groetjes van ons

gerwin en wil

hoi,zo te zien zijn jullie voorlopig niet klaar,lijkt mij wel lekker zo'n barbeque,veel plezier en niet met de handen in het water bij het varen,je weet het nooit,groetjes

Edo Laarhoven

Geweldig, jammer van de zons opgang...

BBQ altijd goed.

Gr. Edo

a.altena@casema.nl

jongens geweldig ben er best jaloers op wat een reis .
Maak het goed en ik geniet mee gr marijke

yvonne

nou,alles hier nog steeds goed nu is het weer goed weer .morgen ook en de rest zien we wel nou de tijd gaat erg snel he,jullie hebben gelukkig nog even nou doeiiiiii,yvonne