Hans-Inge.reismee.nl

Battambang - Bangkok

Zaterdag 21-11

Vanmorgen vroeg opgehaald door Sam die ons om 11.00 uur naar het busstation brengt.

Een echt busstation is het ook niet, een kantoortje langs de straat en 1 bus. Om 12 uur vertrekt de bus naar Bangkok. Het is een lokale bus tot de grens, daar moeten we eruit, lopen naar het kantoor, weer stempel, 200 meter lopen naar de Thaise grens, weer formuliertje invullen,stempel, naar het busstationnetje, weer wachten 1 uur op een klein busje naar Bangkok. Het ging allemaal nog rdelijk snel. Het schijnt van Thailand naar Cambodja echt een drama te zijn want dan moet je betalen voor je visum en daar maken ze geregeld misbruik van,zodat je het dubbele en meer moet betalen.Om half 8 werden we in Bangkok vlakbij Kao Sa Road afgezet. Het eerste Guesthouse wat we probeerde en waar we ook al haden gekeken was raak.Rambuttri Village Inn guesthouse.Mooie nieuwe kamer voor 1000 bath ( 20 euro ) S'avonds zijn we nog even over de straat gelopen en er is daar van alles te zien KSR is denk ik de drukste straat van BKK, veel kledingstalletjes ( 1 euro voor een t'shirt enzo) veel barretjes, eettentjes, eetstalletjes enz.

Zondag 22-11

Vanmorgen eerst een vliegticket geboekt naar Krabi ( 50 euro p/p ) en we gaan vanmiddag om kwart voor 5 weg. Vluchtje van 1,5 uur. Je kan hier echt op elke hoek vd straat alles boeken, je kan het zo gek niet bedenken. Omdat we vrij laat hebben geboekt kost het wat meer maar anders ben je voor 20 euro p/p klaar.

Daarna ontbeten, spullen ingepakt. We laten hier ook een tas staan in de opslag van het hotel, met spullen die we niet meer gebruiken. Voor 2 dec. hebben we dit guesthouse ook geboekt voor we naar huis gaan, en dan pikken we het weer op.

Ga nu nog een poging wagen voor de foto's en het volgende verhaal zal wel uit Krabi komen!!

Liefs weer voor iedereen xxx Hans en Inge

ilona

hoi hans en inge wat een verhalen geweldig allemaal.ik zit soms hard op te lachen en dan zegt martin wat is er ik alles vertellen.prachtig jullie weten er ook veel van.als ik hier zit en buiten waait het erg hard vandaag dan is het moeilkijk te bevatten dat jullie daar zijn.haha.in de warmte.nou geniet nog .gr.ilona en de mannen

fam banning

alle verhalen uitgeprint voor de zwemclub vanavond want ze waren erg benieuwd naar jullie reis
het regend nog steeds dus geniet nog maar lekker
ma en pa