Hans-Inge.reismee.nl

Nog even Bangkok en daarna Krabi

Toch nog in Bangkok nog even de foto's geprobeerd. 2 uur zijn we bezig geweest, het meisje wat daar werkt heeft het ook nog met een kaartlezer geprobeerd maar het duurt veel te lang. Op mijn kaart van de camera staan ruim 800 foto's van 10 megapixels dus het duurt al veel te lang om dat door te sturen naar de computer. Op mijn eigen computer thuis zit het fotoprogramma van m'n camera en hier niet dus kan ik de foto's niet van te voren selecteren en moet ik alles overzetten. Jullie houden dus de foto's tegoed tot we weer thuis zijn. Wel jammer want het is leuker om bij het verhaal de foto's te zien natuurlijk!

Toen we op het vliegveld kwamen bij de balie van Airasia gelijk de terugvlucht vanKrabi naarBangkok geboekt, is dat ook maar gedaan. We gaan 2 dec.terug, blijven dan nog 1 nacht in Bangkok en gaan s' nachts de 3e terug waar we de 4e op Schiphol aankomen.

Toen we op Krabi aankwamen was er een balie voor de schuttlebus naar Ao Nang beach en binnen 10 min. waren we weer op weg. In Ao nang was het wel even zoeken naar een guesthouse, de 1e twee waren vol , de 3e te duur en de 4e was raak. We hebben nu een hele simpele kamer met fan, geen airco en ook met koud water maar echt koud is dat toch nooit.

Goed te doen,we zijn er toch alleen om te slapen.

's avonds gelijk maar een tripje geboekt voor de volgende dag, we gaan morgenmiddag kajakken. Hans heeft nog even een massage genomen, de 4e keer al ofzo, en ik ben naar bed gegaan, was echt versleten!

Maandag 23-11

Vanmorgen hebben we ook maar gelijk de boot besproken naar Ko Lanta voor dinsdag. Ko Lanta is een eiland 2 uur varen hiervandaan. Niet zo toeristisch als hier. Hier barst het van de barretjes,restaurants ect. 3 jaar geleden waren we ook hier maar daar herkennen we maar weinig van terug.

We hebben eerst s'morgens de was weggebracht ( 70 eurocent p/kg )toen naar het strand gegaan, 5 min.lopen , en om 1 uur werden we opgepikt voor het kajakken.

De tocht was erg mooi, door de mangrovebossen en de limestone kliffen van soms wel 100 meter hoog die uit de zee opreizen.Nog een paar apen gezien en een aantal paradijsvogels.

Onderweg kregen we nog ananas en watermeloen,die terplekke op de kajakheel kunstig gesneden worden.

Hans heeft het meeste gecanoed, we zaten met z'n tweeen in 1. Zo kon ik mooi wat foto's maken dus dat was goed geregeld, Ha Ha !

We hadden ook een leuk groepje van 10 man, wat duitsers, 1 uit Zuid afrika, 2 uit Hongkong en een chinees meisje.

Rond 5 uur waren we weer terug, nog lekker over het strand gewandeld en de zonsondergang gekeken.

Vanavond hebben we ook nog een prachtig schilderij gekocht, het was niet de goede maat maar wordt nu op maat geschilderd. We zijn al maanden op zoek naar iets en dit kan opgerold meegenomen worden dus maar hopen dat dat goed gaat!

Morgen naar Ko Lanta dus maar weer zien waar we daar terecht komen......

Trouwens, niet om jullie jaloers te maken maar het is hier nog steeds 35 graden ofzo, 1 keer een bui gehad,en we vervelen ons nog steeds niet hoor!

groetjes weer!!

Jeannette

o.k. wrijf het er nog maar een keer in. We waaien en spoelen hier nl. nog net van de bank. Maar gunnen jullie van harte nog een mooie week op Krabi. groetjes

ingrid

Het begint zeker wel vervelend te worden he, al dat mooie weer. Hier stormt het en heel veel regen, dus blijf voorlopig nog maar lekker daar. groetjes vanuit een regenachtig nederland

yvonne

he het klinkt nog steeds om jaloers op tezijn.leuke verhalen hoor,lijkt me leuk dat kanoen.kus yvonne

Corrie & Menno

Nou leuk hoor, wij hebben hier storm en, oke vooruit wel 10 graden, maar het komt met bakken uit de lucht. Nog een heel leuk nieuwtje...............huis in Wijk is verkocht.
Nog heel veel plezier en tot latersssss
Dikke kus

Jet

Wordt het niet eens tijd om ons heeeel erg te missen??? :-)
Wat heerlijk klinkt alles zeg! Geniet er van, hier wordt het bijna niet eens licht overdag....

Edo

Eindelijk weer eens tijd om te lezen. Gelukkig niet zo warm hier, anders moet ik steeds die dikke trui uit doen.

Kan niet wachten op de foto's.

Gr. van een eindelijk weer griep-vrije Edo

Ed en Karen

Niks aan, als ik het allemaal zo lees, ben dan ook heeeeeelemaal niet jaloers! Hier is het ook zulk lekker weer, Johan, pa Stigter en Ëd hebben vandaag de bewapening van het tuinhuisje gesloopt. Ze moesten de partytent erbij opzetten, of het nou was om de zon tegen te houden of dat het was om niet nat te worden van de regen, dat weet ik ff niet meer.

Veel plezier nog die laatste dagen!

Groetjes.