Hans-Inge.reismee.nl

Ko Lanta

Dinsdag 24-11

Vanmorgen zijn we vertrokken naar Ko Lanta, een eiland op 2 uur varen van Ao Nang beach.

Er gaan veel toeristen heen, voornamelijk noren, zweden en veel duitsers, dat is ook wat je voornamelijk hoort hier. We hadden een hotelletje uit de Lonely planet gepikt en dat was een goede keus. Een mooie bungalow naast het zwembad, 2 stappen lopen van het strand. Het ziet er prachtig uit hier, niet zo heel massaal maar wel gezellig druk. Beetje afdingen van de kamerprijs lukt ook nog wel dus voor 1200 bath ( 25 euro) p/d zitten we hier wel een paar dagen prima.

We hebben ons vanmiddag maar vermaakt met het strand, beetje zwemmen, slapen ( ik slaap dus nooit op het strand maar nu dus wel! ) beetje langs het strand lopen enzo.

We hebben net heerlijk op het strand gegeten,voeten in het zand, visje op de barbeque en Hans weer een barbeque op tafel alleen nu zonder de krokodil en slang! Dit beviel hem toch beter,alleen gewoon vlees. Voor donderdag hebben we een snorkeltrip geboekt met een speedboot naar 4 eilanden. Schijnt daar erg mooi te zijn. Morgen wordt het nog een dagje strand en s'middags misschien even met de scooter op pad.

Hans ligt alweer in de massage, ik ben een beetje op m'n rug verbrand op de boot dus ik wacht nog even.

De groetjes allemaal, wij gaan nog een drankje doen en dan ons mandje in.

LIefs Inge en Hans

Connie

Wat klinkt dat heeeerlijk allemaal zeg!! Ben jaloers....hier is het @#$ weer!! Geniet er lekker van!!

ingrid

lekker hoor, om even rustig aan te doen na al die intensieve dagen en al die nieuwe indrukken, geniet maar van de rust want voor je het weet zit je weer in het koude hectische nederland

yvonne

dit klinkt lekker in mijn oren zeg dat gerealex,groetjes yvonne

a.altena@casema.nl

wat is het allemaal fijn hier regen en storm niet leul.
Geniet van de verhalen en de foto s gr marijke

marianne winkel

Net een ochtend hard gewerkt met hier veel regen en een loeiharde wind en ben na het lezen van jullie laatste mail dus stinkend jaloers op jullie. Geniet er nog maar lekker van want hier buiten barbecuen kan je voorlopig vergeten, groetjes marianne

henny en margreet

hoi hoe gaat het daar lekker warm zeker het is hier nog steeds heel erg koud ben van avond nog wezen paardrijden met kim was gelukig nog droog het regend nu al weer groetjes henny en margreet

Edo

Af en toe een rustig dagje strand is ook goed.
Kan niet geloven dat jullie volgende week al weer terug komen... geniet nog maar maar die laatste paar dagen.
Vergeet je zwembroek en snorkel niet... je kan hier staande water drinken.

Gr. vanuit een nat Nederland